Reisimisest veidi

Tere taas üle pika aja! Olen vahepeal olnud veidi laisk ja foorumi postitustes paistab olevat sees mingi regulaarsus kuu või kahe tagant postitada. Kui teistel kordadel on pigem olnud asi tõesti laiskuse taga, siis sel korral ei olnud mind lihtsalt Eestis. Selline vabandus.

Seega mõtlesingi kohe siia paar rida kirjutada reisimise teemal. Sellest oli juba vist oma 5 aastat möödas kui ma viimati välismaal käisin, kuid sai nüüd sügisel see kätte võetud. Tegelikult ei käinud ma aastaid reisil seepärast, et ma arvasin need hinnad liiga kõrged olevat. Just mõtlen siinkohal lennureiside hinda, sest ettekujutusele mööda Euroopat reisimisest ei vasta minu puhul just autoga päevast päeva loksumine.

Milano

Kuid peale seda hakkasin paari reisimisega seotud Facebooki lehte jälgima (näiteks Reisidiilid ja Trip.ee) ja vaatasin regulaarselt ka üle kolme mõistlike hindadega Tallinnast lendava lennufirma veebilehed (Easyjet, Ryanair ja AirBaltic). See avas mu silmad täiesti uude maailma, kus reisimine ei olegi nii kallis. Näiteks lennata vähem 50€ eest Milanosse ja tagasi? Või siis näiteks ligikaudu sama raha eest Londonisse ja tagasi. Ei ole ju paha? Tuleb vaid häid pakkumisi otsida.

Lisaks tasub muidugi silmas pidada sedagi, et AirBalticu jaoks on Riia lennujaam põhiline lähtekoht ning tegelikult leiab sealt sageli veel odavamaid lende (ja ka teisi firmasid). Ning Eestit Riiga saamine ei ole eriline probleem ju.

Leave a Reply

