Kodus töötamise võlud

Olen nüüd mõnda aega olnud oma aja peremees ja nautinud kodus töötamise võlusid. Kuigi sellel on ka mõningad miinuseid olen ma siiski otsusega väga rahul.

Parim koduse töötamise juures on see, et ma ei sõltu kindlatest kellaaegadest vaid saan sujuvalt oma graafikut liigutada ning mugandada. Oluline on, et töö oleks tehtud õigeks ajaks aga pole mingit vahet kas ma teen seda päeval kell üks või öösel kell üks.

Ma saan ise oma töökoormust valida – kui soovin võtan endale rohkem tööd ning kui soovin teen endale puhkuse. Loomulikult kõigub nii ka palk kuid sellega saan ma enne juba arvestada ja ette planeerida. Ei mingit sundusliku ülikoormust kui see endale ei sobi.

Ma võin tööd teha pidžaamas ja kuulata oma lemmikmuusikat just nii kõvasti kui soovin. Loomulikult on hetki, kus ka koduses kontoris töötades peab korrektne välimus olema – näiteks kliendiga skype kõnet pidades. Kuid kuna see ei ole igapäevane tegevus, siis ülejäänud ajal pole kellegi teise mure kuidas ma riides olen või mis taustaks käib.

Ei mingit kontoriklatši ja suitsunurga jutte. Ei pea enam lõunasöögi juurde kuulama jutte kuidas keegi kellegagi käib või üks on teise jaoks ebameeldiv. Samuti jäävad ära tüütud kodu, laste ja meeste kirumised. Ainult puhas kuldne vaikus ja mõnusad töötingimused.

86354

Leave a Reply

